۲ پاسخ

دندون گیرش بزار فریزر یخ بزنه بده بهش.خیار و هویج هم خوبه.دکتر ب دخترم پاراکید داد گفت هرموقع بی قراری واسه دندوناش داشت بهش بده

ژل باریچ بگیر یا قطره استامینفون بمال روی لثه هاش

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۴ ماهگی
مامان هلن 💖 مامان هلن 💖 ۱۱ ماهگی