این چ شربتیه؟؟؟
گریپ میکسچره؟

تصویر
۴ پاسخ

یه ماه بیشترم نمیتونی استفاده کنی خراب میشه اینو برای کوکیک میدن‌ اکه قطره کولیکز بخری خیلی بیشتر کمکت میکنه زود درمان میشه

برای نفخ دلپیچه اس

کاراوی میکسچر

نه نیست

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۱۷ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی