۹ پاسخ

حالا حالا ها پایینه

من یبار زیرناف میزنه یبار تو واژن هربار لگدش یه جاس

همونجا اول حس میکنی دیگه
زیر شکم، بعد کم کم بزرگتر میشه میاد بالا

اره دیگه کلا همونجا باید باشه
25 تا 26 دیگه کم کم میاد بالا

اینو داشته باش

تصویر

ن همون پایینه

ن ار اول پایین تره بعد هی میاد بالاتر و تو پهلو

من از هفته ۱۵اونجا حس میکنم به دکترم گفتم گفت ایرادی نداره بچه هنوز نیومده بالای ناف همون پایین میزنه

نه مال منم همونجا بود طبیعیه الان اومده بالاتر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری