آره خیلی خوبع بچه منم تا میخوره بعد ده دقع آروم میشع وخوابش میبره
من حدودا یک ماه بیشتره میدم به نظرم آروم تر میخوابه و تو خواب زور نمیزنه
یکمم رفلاکس و استفراغش بهتر میشه
من میدم برای دلپیچه دکتر بهداشت داد دکتر اطفال هم بردم گفتش بده خوبه مشکلی نداره
من دادم ولی تاثیر نکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.