۴ پاسخ

آره خیلی خوبع بچه منم تا میخوره بعد ده دقع آروم میشع وخوابش میبره

من حدودا یک ماه بیشتره میدم به نظرم آروم تر میخوابه و تو خواب زور نمیزنه
یکمم رفلاکس و استفراغش بهتر میشه

من میدم برای دلپیچه دکتر بهداشت داد دکتر اطفال هم بردم گفتش بده خوبه مشکلی نداره

من دادم ولی تاثیر نکرد

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی
مامان Arako🦁👑 مامان Arako🦁👑 ۱۰ ماهگی
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی