۳ پاسخ

۳۰ درجه یک پیمانه س

من یک مدت فقط شبا میدادم خیلی کم پیش میومد روز بدم ۳۰ یا ۶۰ تا میدادم هر ۳۰ سی سی یک پیمانه شیر خشک باید بریزی ولی بعد یک مدت شبا نق میزد سینه نمیگرفت منم ترسیدم سینرو ول کنه الان دوهفته هست فکر کنم نمیدم خوب شده دیگه نق نمیزنه زیاد بهش نده که اذیتت میکنه شبا خیلی اذیتم میکرد نمیگرفت سینرو

میدم بهش ولی همش میترسم سینه مو دیگ نگیره روزا مشکل نداره ولی این اخرای شب اصلا سینه نمیگره هی نق میزنه زیرش شیشه شیر و میدم سیر میشه و میخوابه شیشه شیرش از این عادیاست

سوال های مرتبط

مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی