۸ پاسخ

عزیزم تب وقتی با اسهال ‌وبی قراری شدید همراه باشه خطرناکه فعلا تا صبح حواست باشه ببین دیگه چ علائمی داره چهارساعت یبار استا بده
نیمساعت خوبه ی ربع هم کافیه

پاهاشو با گلاب بشور

ببرش دکتر حتما تب رو جدی بگیر

تا ده دیقه ی رب

خونه رو خنک کن لباسشم خنک کن

عفونت داره تبش پایین نمیاد

همون نیم ساعت خوبه یه ربع بعد یه ربع قبل میگن قطره ندیدن به خاطر ممکن بالا بیاره بعد طب شکم دکتر به مم گفت لباسشو بده بالا چند دقیقه بگذره بعد بگیر اگه بالا بود که تب اگه نه نیس

دستمال نم دار کن بزار رو پیشونیش و پاهاش

سوال های مرتبط