من چون اواخر 4 ماهگی شروع کردم برای کمکی ... بعد از لعاب برنج
حریره بادوم و فرنی و....
فرنی موز
فرنی سیب
فرنی با مغز پسته هم دادم خیلی خوب بود ( پسته برای وزن عالیه)
من بادام پسته گردو مغز کردم و و اسیاب کردم و تو فرنیش میریزم البته هرروز نه سنگین میشه یک روز یا دوروز درمیان میریزم
من سرلاک شو میدادم از6 هنوزم میدم
از شش،پسته و گردو هم میتونی بدی البته اگر از چهار ماهگی غذا و شروع کردی
من از ۴ ماهگی بادوم دادم. از همون اول که شروع کردم باید تا سه روز تست بگیری بادوم احتمال حساسیت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.