۵ پاسخ

من چون اواخر 4 ماهگی شروع کردم برای کمکی ... بعد از لعاب برنج
حریره بادوم و فرنی و....
فرنی موز
فرنی سیب
فرنی با مغز پسته هم دادم خیلی خوب بود ( پسته برای وزن عالیه)

من بادام پسته گردو مغز کردم و و اسیاب کردم و تو فرنیش میریزم البته هرروز نه سنگین میشه یک روز یا دوروز درمیان میریزم

من سرلاک شو میدادم از6 هنوزم میدم

از شش،پسته و گردو هم میتونی بدی البته اگر از چهار ماهگی غذا و شروع کردی

من از ۴ ماهگی بادوم دادم. از همون اول که شروع کردم باید تا سه روز تست بگیری بادوم احتمال حساسیت داره

سوال های مرتبط

مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 مامان آریوس و آرتمیس 🤍🧸 ۱۱ ماهگی