۸ پاسخ

عادت کرده بغلی شده
سعی کن رو پا یا گهواره بزاری تا دوماه دیگ پدر کمرت در میاد

قنداق کن عزیزم ولی جوری که پاهاش آزاد باشه.راحت میخوابه
و اینایی مه میگن بغلیش کردی اشتباه میگن چون بچه تا دو سالگی نیاز به بغل مادر داره و حس امنیت رو از بغل مادر میگیره و لازمه که بغلش کنی

پسره منم همینه. یه جوری جیغ میزنه انگار زدنش دوباره بغلش میکنم

بغلیش کردی🥹

دلدرد داره
دارو بهش بده

رو پا بزار بهتره
منم تو همین وضعم از رو پا برمیدارم بیدار میشه

حتما از اول عادت دادی بغلی کردیش خوب دختر من از اولیت روز دست بهش نزدم

بغلش دراز بکش نازش کن و آروم آروم باهاش حرف بزن

سوال های مرتبط