میچرخه مال من چرخید الان سفالیک هس گلم
نی نی منم ازاول عرضی بود بعد۳۲هفته رفتم سفالیک بود ۳۴ رفتم عرضی گفت یباردیگه میفرستم سونو اگه عرضی باشه که سز اورژانسی البته هرچی باشه که من سزمیکنم فرقی نداره فعلاهم اب دور جنین زیاده🤷🏻♀️
سزارین دیگه
مال منم عرضیه دکتر گفت ۳۷هفته یه سونو باید بدی ببینیم موقعیتش چطوره بعد تصمیم بگیریم.
ولی اگه عرضی باشه صد در صد سزارین میشه چون طبیعی خطرناکه
منم عرضی هستم تا ۳۶ هفته باید بچرخه وگرنه سزارین میشم که اصلا دلم نمیخواد
ورزش دارم و اگه آخرش نچرخه میگن بعضی دکترا میتونن بچرخونن
ببینیم خدا چی میخواد
سزارین اجباری میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.