۶ پاسخ

من دادم بهش شربت برای زیر یکسال ممنوعه ولی قطره نه

میگن ولی منکه دادم عیب نداره

من دیروز دکتر واس پسرم نوشت

نه دیشب من گرفتم

من که تا حالا چهار تا بهش دادم هر سری سرما میخوره

نه دکتر مینویسه

سوال های مرتبط