کیا اپتامیل ساده میدن راضی هستن

۴ پاسخ

جاسک چطوره اوضاع

من میدم خوبه

من میدادم خیلی خوب بود

من میدم دخترم تو ۳۷ روزگی اش ۳/۷۰۰بود دکتر گفت خوبه وزنش ب دنیا اومدنی ۲/۷۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان دختر و پسر گلم مامان دختر و پسر گلم ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی