ای خدا تب دخترم الان رو ۳۹ هست
چیکار کنم

۱۲ پاسخ

اومدم درمانگاه فارابی
تبش رو چک کرد گفت ۳۷.۹ هست سرم اینا نزدن فقط دارو نوشت
آزیترمایسین و ایبوپروفن و شیاف و یه پودر دیگه نوشت گفت تب ۳ الی ۵ روز طول میکشه گفت کمی گلوش قرمز شده

خانما از پریروز عصری خوابید از خواب که پاشد تب داره هی تبش رو میارم پایین بعد ۲ ساعت اینا دوباره بالا میره اولش فک کردیم دندونه ولی انگاری دندون نیست بیحاله ولی بازیگوشی داره ورجه وورجه میکنه شیرش رو میخوره ساعت ۲شب استا دادم دستشویی کرد پاشویه کردم دماش شد ۳۷.۱
ساعت ۵ تبش رو گرفتم شد ۳۹ زود استا دادم پاشویه کردم اومد ۳۸.۷ دوباره شد ۳۸.۳ ولی الان دوباره شد ۳۹ الان مدفوع اسهالی کرد تبش اومد پایین

شیاف بزن

پاراکید بهش بده
کف‌ پاش پیاز حلقه کن بزار
یکم گلاب بزن ب شکم و کشاله رانش
اگه نیومد پایین ببر بیمارستان

پاراکید هر 3 ساعت بده پاشویه اش کن دستمال خیس پشت گوشش و گردنش و پیشونی و کف پاش بکش

شیاف بزن سریع اگه پایین نیومد ببر درمانگاه

هیچی ندادی بهش ؟

دختر منم تب داره همین الان😥
استامینوفن دادم بهش چند دقیقه پیش
منتظرم اثرکنه

پاراکید نداری یا شیاف

حتما این ویروس جدید پسرمنم گرفته

چرا

قطره دادی؟

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۷ ماهگی