۹ پاسخ

سلام دندهاته 😑منم این درد رو دارم چون روده و معده داره جمع میشه اون بالا این درد رو داری

سلام‌دیگ این درد عادیه تا اخر باهاته تا زایمان کنی.

ایشالا بسلامتی زایمان کنیم

معلوم نیس دکتر دقیق یا گهواره البته من هر موقع رفتم سونو یه هفته جلوتر بود ،🤣🤣🤣🤣

نمیدونم عزیزم دیشب رفتم تو ۲۸گهواره بالاش زده ۲۹یکشنبه اون یکی هفته رفتم دکتر گفت بیستوهشت هفته دوروزی

من بیشتر کمرمه دیشب این درد اومده سراغم

خدا رفته گانت بیامورزه حرف دلم گفتی درد لگن یه مرض بزرگه بخدا خیلی اذیت میکنه ولی روغن زیتون مرگشه من داد میزدم از درد یکی بهم گفت بخرم خوبه روغن زیتون خدا خیرش بده حالا شب یه بار روز یه بار چرپ میکنم

من باوازلین چرپ میکنم

بخاطر اینه داره ماشالا بزرگتر میشه ب اینجاها فشارمیاره میاد بالاتر بچه

سوال های مرتبط

مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی