شیاف پروژسترون باید بذارم مقعد یا واژینال؟

۱۱ پاسخ

مقعد

واژینال کثیف کاری میشه اگه مقعدی بهتره

مقعدی بزار

من واژینال که زدم خونریزی شدیدی اومد زیر دلم درد گرفت

اکه لکه بینی داری بزن مقعد بهتره

ببین دکترت چی گفته من مقعدی میزارم

واژینال میگن اثرش بیشتره

ولی می‌ذارم 2روزه حالت تهوعم بیشتره و استفراغ میکنم

نوشته واژینال

چرا فرق نداره ؟
رو جعبه نگاه کن ببین زده مقعدی؟

هر کدوم راحت‌تری فرق نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 مامان مهرماهی 🌙🤰🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان میعاد وتودلی مامان میعاد وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری