دوباره مثل روز اول خونریزی کردم بنظرتون طبیعیه؟

۶ پاسخ

تا چهل روز تو بعضی ها تا شصت روز دکتر گفت طبیعی تا زمانی که هورمونهات به سطح مطلوب برسه به روز زیاد یه روز کم یه روز هیچی نیست
خلاصه طبیعه

چرا تموم نمیشه این لکه بینی
من پسرم شد دو ماهش هنوز لکه دارم

اگه شدید باشه درد باشه و لخته باشه طبیعی نیست به دکترتون بگید

وایی منم همینم هی قطع میشه دوروز نمیاد یهو مث اب باز میشه میاد🤣😐

اررررررره

اره قطع و وصل میشه منم تموم شده بود
دوباره بعد ۱ ماه خون قرمز اومد فک کردم پریودیه دیدم نه کمه و زودم قطع شد باز

سوال های مرتبط