من بچه اولم ۳۷هفته و چهار روز بدنیا اومد خداروشکر سالم بود بستگی به بچه داره عزیزم انشالله بسلامتی مرخص میشه نینی کوچولو رو بغل میگیری عزیزم❤️🤲
فکرکنم به هفته ربطی نداره آخه برای سزارین همش ۳۸هفته وقت میدن
سلام عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی؟
عزیزم هر چی خدا بخدا همون میشع آن شاالله که درست بشه بستگی به بچه داره یکی هست بچش ۳۵دنیا آمد دستگاه نرفته یکی هم ۳۹به دنیا آمده دستگاه رفته بستگی به بچه داره
من ۳۷ هفته اولیموبدنیا اوردم ریه هاش کامل نبود رفت ان آی سی یو
این بارم ۳۷ هفته ام قراره فردا زایمان کنم نمیدونم ریه هاش در چه وضعیتیه
نه دگ کامل میشه چطو
بچه 36کامله دیگ 38ک دیگ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.