دختر منم اینجوریه من فکر کردم چون دخترا بابایی هستن این واکنش رو نشون میده ولی الان دیدم شما میگی پسرت اینجوریه فکر کنم چون باباها خیلی باهاشون بازی میکنن حکم اسباب بازی دارن بچها تا اونا رو میبینن ذوق میکنن
شانس ماس خواهر مگه نمیگفتن پسرا مامانین😢
واسه مامانم وشوهرم همینجوریه برامن با بدبختی ذوق میکنه
پسر منم وقتی باباش از سرکار میومد همینجوری بود ولی الان چند روزه بغل اونم نمیره بهانه میگیره فقط چسبیده به خودم
پسر منم وقتی باباش میاد همش بغلشه گریه میکنه که کلا بغلم کن و بریم بیرون.بخاطر اینه کمتر باباشو میبینه
چون کمتر اونو میبینه اینجوریه
خب حتما خیلی براش وقت میزاره مثل همسر من که تا کلید میندازه دخترم برمیکرده سمت در و ذوق میکنه 😍
من برعکس دخترم هیچ محلی به باباش نمیده مثل چسب دوقلو چسبیده به خودم
اره باباشو دوس داره
چون اونم کمتر از شما در طول روز میبینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.