آزاد حساب میشه ولی براشون فاکتور بگیر ثبت کنی بیمه میده ولی آنلاین نیستن
کلا سنو و آزمایش ان تی آزاده
باید ببینید کدوم سنوگرافی با بیمتون قرارداد داره
ار دکتر براتون نسخه داده بیمه هست و تکمیلی هم شامل میشه
فک کنم بستگی به بیمتون داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.