بنظر من صفر اصلا نگیری .من گرفتم موند رو دستم
حدود ۵ دست ولی قواره هاشون کوچیک نیست..
برا پسر اولم این سایز رو تا ۴-۵ماه هم تنش کردم.
ولی به مارک و ایناش ربط داره باز
بستگی به وزن بچت داره من دخترم ۲۹۵۰ بود صفر خیلی تو تنش قشنگ بود ۳ تا سرهم، سه دست بلوز شلوار با ست ۱۹ تیکه گرفتم دیگه الان ۳۵۰۰ کم کم دادن کوچیک میشن، ست ۱۹ تیکه هام که ۱ تا ۳ ماه نوشتن فک میکنم نهایت تا ۱۰ روز دیگه اندازش بشه، سرهمش کوچیک شده ، ولی خوب اون اوایل لباس بزرگم خوشگل نییت تو تنش
یک دست
عوضش یک زیادخریدم هفت هشت دست سایز یک خریدم
یه ست پنج تیکه
دودست
من صفر گرفتم دقیقا اندازه یک هست...فک کنم سایزاشون استاندارد نیست
من خریدم بعد بردم پس دادم
من یک دست گرفتم کم بود باید دوتا دیگه میگرفتم حتما
بستگی به وزن بچه هم داره دیگه
من شوهرم یه دست گرفت از،زیارت پوشیدم تنگ بود واسَش در آوردم انداختم تو کمد .به نظرم همون یک بگیری خیلی بهتره فوقشدیکم سر آستینشو میدی بالا ولی نمیگی بچه راحته داخلش
والا من دخترم دنیا اومد دو کردم تنش
من جعبه ای ۲۰تیکه گرفتم از هرچیزی داخلش دوسری هست خیلیم کامله همچی داره
یه سری تیکه ای کامل
یدونه سرهمی جوراب دار با کلاهش
یه ۵ تکه بیمارستانی
یدونه بادی استین بلند با شلوارش
یه پتج تیکه یه ۱۹تیکه
سه دست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.