ازمایشش 🥲🥲🤌🏻🤌🏻🤌🏻 ش

تصویر
۸ پاسخ

منم فردا دارم

من هنوز نرفتم تا کی وقت داره این ازمایشه؟ 😑

برای شما آزمایش ادرار هم داشت؟

چندهفته رفتی

منم‌اومدم ازمایش قند ولی دوساعته دارم ناشتا وبعدصبحاته

واییییییییییی بوش آمد تا اینجا

من ویار اینو دارم😂😂😂خوشمزس نمیدونم چرا از نظر من😂😂😂

ارزوی موفقیت:/😂

سوال های مرتبط

مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 ۱۰ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رقیه سادات💚🫀 مامان رقیه سادات💚🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلانا 🎀 مامان دلانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی