منم فردا دارم
من هنوز نرفتم تا کی وقت داره این ازمایشه؟ 😑
برای شما آزمایش ادرار هم داشت؟
چندهفته رفتی
منماومدم ازمایش قند ولی دوساعته دارم ناشتا وبعدصبحاته
واییییییییییی بوش آمد تا اینجا
من ویار اینو دارم😂😂😂خوشمزس نمیدونم چرا از نظر من😂😂😂
ارزوی موفقیت:/😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.