۶ پاسخ

بله بله.حتما ببر و جدی بگیر.الان من فهمیدم دخترم آهن خونش و ویتامین دی به شدت پایین هست با اینکه من از همون اوایل هم گوشت قرمز میدادم هم آهن

اره عزیزم. حتما حتما انجام بده برای سلامتی کوچولوت

من نبردم
فکر کنم برای کم خونیه

آره من بردم

اره من بردم.

ن ما نبردیم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو😍 مامان فندوق کوچولو😍 ۲ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی