یا خدا رحم کنه. جنگ خیلی بده .وحشتناکه تجاوزه فقره بدبختی
مبدون فلسطین اونجا چبه؟ .مکان خاصیه؟
کاش به طوری بزنن که همه امون بمیریم راحت بشیم نصفه و ناقص نشیم فقط
بمیریم همگی باهم بهتره تاتواااین فلاکت وبدبختی زندگی کنیم😔
منم حاملم حالا
انشالا که چیزی نباشه
وای خدایا کسیم طوریش شده؟؟ 🥺🥺
کی زده نفهمیدین
صدایی که شنیدم درست بود پس؟؟
واقعی؟؟؟؟؟؟
تهران؟
اره زدن فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.