زدن بچها😭😭میدون فلسطینو

۱۰ پاسخ

یا خدا رحم کنه. جنگ خیلی بده .وحشتناکه تجاوزه فقره بدبختی

مبدون فلسطین اونجا چبه؟ .مکان خاصیه؟

کاش به طوری بزنن که همه امون بمیریم راحت بشیم نصفه و ناقص نشیم فقط

بمیریم همگی باهم بهتره تاتواااین فلاکت وبدبختی زندگی کنیم😔
منم حاملم حالا
انشالا که چیزی نباشه

وای خدایا کسیم طوریش شده؟؟ 🥺🥺

کی زده نفهمیدین

صدایی که شنیدم درست بود پس؟؟

واقعی؟؟؟؟؟؟

تهران؟

اره زدن فک کنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی
مامان آرکانم💞👶 مامان آرکانم💞👶 ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۴ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان 🧿شاهان🧿 مامان 🧿شاهان🧿 ۱ سالگی
مامان دلسا😍😘 مامان دلسا😍😘 ۱ سالگی
مامان میکائیل💙 مامان میکائیل💙 ۱۵ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد ۱۳ ماهگی
مامان ماهک مامان ماهک ۱۴ ماهگی