اگه اینهمه هزینه بیخود برای موشک سازی نمیکردن مردم فقیر تر از روز قبل نمیکردن پول هزینه یه سایتذموشکی بین مردم خودشون تقسیم میکردن هیچ وقت اعتراضات از بازار تهران شروع نمیشد که بعدش مردم به قول مامان دایانا از عمو ترامپ تقاضای کمک کنن یکم فکر کن زن الانم بچهها ١٢ ساله رو سپر بلا خودشون میکنن ارزشی های تهی مغز بچهها شون میدن بهشون ،بچهها اونا دارن اونور دنیا عشق میکنن حماقت تا کجا اخه
گفتم تا ۱۶ فروردین حملات شدیدتر نیرو زمینی میخواد بیاد یه نیروهای دسته ۵ تا ۱۵ تایی با هواپیماهای ریز پرنده اوکرانی میخوان بیان تو شهرای موشکی نفوذ کنن به خدا دارن همه مردما به کشتن میدن دیگه تا الان با گرونی بدبخت بودیم الانم استرس و ترس کشورمون و هم وطنامون برای طمع بعضی از مسئولین نابود شد
شهررویاها بوده یا سردخانه میدان میوه دقیق معلوم نیس
اتیشگاه
خیلی جاها را زده خدارا شکر مسکونی نیست دیگه چیزی از ایران و ایرانی باقی نمیمونه اگه اینجور پیش بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.