۲ پاسخ

منم چند روزه زدم دو روز اول واقعا سخت گذشت برام

دستش ک میزنه اولش گریه میکنه و تموم
دخترمن پاشو زمین نمیذاشت تادوروز اذیت شد

سوال های مرتبط

مامان ایحان جون مامان ایحان جون ۲ سالگی