تهرانو زدن…😭.

۱۳ پاسخ

واقعا؟بچه هاهمه یه نادعلی بخونیدختم بخیربشه.بچه هامون گناه دارن من به نادعلی خیلیییی اعتقاد دارم

اره من ازاسترس معده دردگرفتم خواب بودم شوهرم بیدارم گفت بلدشوجنگه حالم بده

عوضی ها دارن شیرینی پخش میکنن، تیکه تیکه میشن که شیرینی پخش کنیم

شنیدی توام

خیابون جمهوی زدن مثل اینکه

واقعااااا؟

اره زدن فکر گنم خیابان پاستور زدن

اخبار نوشته صدای دود با صدای انفجار دیگه چیزی ننوشته

شروع شد واویلا

اره زدن

جدی؟کی؟

کی کجا ؟؟؟

کیییی

سوال های مرتبط

مامان دخملیم مامان دخملیم ۳ سالگی
مامان اقا پسر مامان اقا پسر ۲ سالگی
مامان خوشگل پسر مامان خوشگل پسر ۳ سالگی
مامان نانا مامان نانا ۳ سالگی
مامان 🌾گندم🌾 مامان 🌾گندم🌾 ۳ سالگی
مامان آیلی خانوم🍓 مامان آیلی خانوم🍓 ۳ سالگی