۴ پاسخ

تب دندون بالا نیست. حتما ویروسه. علائمش ممکنه بیاد مثل ابریزش بینی

هیچی دیگ ببین تبش اومد پایین

شاید گرمشه اول‌لباسشو خنک کن

عزیزم از دندونه

سوال های مرتبط