۱۰ پاسخ

اصلا نگران نباشید استرس نگیرید ب بچها منتقل میشه خونسرد باشید پیروزی با ایران عزیزمونه الهی ک کسی اسیب نبینه❤️

دعا کن همین

وای خدا مانانا تهرانو زدن یا خدا

اسرائیل بی شرف جنگ رو شروع کرد

بیچاره تهرانیا خدایا خودت مراقب همه باش

عزیزم اینقدر استرس نداشته باشه بالاخره بچه ها با یه چیزی سیر میشن اگه فکر شیر خشکی

😭خداکمک هممون کنه

میگن خود تهران رو زدن

تهرانی ها گناه دارن خدا خودش رحم کنه

چرا چیشده

سوال های مرتبط