۶ پاسخ

نمک وسرکه وجوش شیرین بریز داخلش یه ابکشی ساده بزن

دریچه پایین ، جا پودری ، لای لاستیک‌های درشو خوب با مسواک بشور و تمیز کن بعد جرمگیری با آب داغ انجام بده و در نهایت درشو باز بزار رطوبت بره هیچ وقت درشو نبند

ببین اون پایین سمت راست ی دریچه داره لباسشویی اونو باکن هرچی جرمه و اشغاله ازونجا بیرون میاد هرچندین ماه یبار باید اونجا تمیز بشه اصلا باکنی بو بدی میزنه بیرون

شاید داخل لوله ش چیزی هست

دریچه پایین
جا پودری
لاستیک دور در تمیز کن
بعد جرمگیری کن
من جرمگیر از مغازه خریدم خوب نبود
از نمایندگی اسنوا خریدم عالی بود

دریچه پایینشو باز کن و تمیز کن بین لاستیک در رو هم کامل تمیز کن

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی