میشه لطفا بگید چیکار کنم؟!

#شیرخشک#پوشک

تصویر
۴ پاسخ

تیمم بدل از غسل کن

خیلی حالت بده غذاشو بخون

لابد سرماخوردی
کسی نیست بهت برسه یکم

سرماخوردی؟؟
برو حموم هم غسلتو بکن هم یکم سرحال میشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچه ها و تو دلی مامان بچه ها و تو دلی ۱۳ ماهگی