وای خدایا من که خیلی میترسم 😭 به خاطر بچه هامون

۱۴ پاسخ

حالتون چطوره

منم بخاطر دخترم میترسم فقط

مگه کجای تهرانی

خدافقط به بچه هامون رحم‌کنه🥺🥺🥺

واااای باز استرس. خدایااا رحم کن

یکی بیاد بگه چیشده

چیشدهههههه

چیشده خانوما جنگه مگه

منم بخاطر بچم فقط استرس دارم 😭

از وقتی فهمیدم دارم همین طور گریه میکنم

منم 😭هردوشون خوابن مظلومانه🥺🥺

منکه دارم میلرزم فقط به خاطر بچهام میترسم

منم‌ فقط بچم چیزیمون بشه کی مراقبشونه خدایا کمکمون کن

منم فقط بخاطر بچم میترسم 😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان آرادوتودلی🫶 مامان آرادوتودلی🫶 ۳ سالگی
مامان دردونه🌸👸🏻 مامان دردونه🌸👸🏻 ۲ سالگی