۳ پاسخ

ایشالا که تموم بشه منم مثل تو خیلی استرس دارم بیشتر برای دخترم دلم میخواد یه خبر خوب بیاد تموم بشه

عزیزم ذکر بگو فداتشم

عزیزدلم ذکر بگو که اروم بشی انشالله چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرادوتودلی🫶 مامان آرادوتودلی🫶 ۳ سالگی