منم دغدغه ام همینه
همش میگم یا همه با هم بمیریم یا هیچکدوم
ان شاالله خدا زودتر نابودشون کنه که کل دنیا رو دارن نابود میکنن
همسن جوجه منه.منم خیلی از این فکرها میکنم.اما امید برخدا زندگی براشون گل وبلبل وعالی میشه.سختی های ما رونمیکشن
عزیزم ناراحت نباش همه چی خوب میشه سرتو با کارای خونه گرم کن فک نکن به چیزای بد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.