دیگه اتفاق افتاده عزیزم.
بنظرم از الان کم کم پوشک بخر که بهت فشار نیادسایز ۴و۵بیشتر استفاده میشه.
تا دوسالگی هم ۱۸تامولتی ۱۸تا اهن و ۶تا آد میخواد.مارک خوب پیدا کن کم کم بخر.
همین چندقلمو تهیه کنی کلی جلو میفتی تو هزینها.
اگرقلبش تشکیل نشده سقدش کن.چون خیلی اذیت میشی امااگرقلب تشکیل شده.بزارش بسپارش به خدا.خداکمکت میکنه
اولش سخته
ولی اگه همسرت همراهی میکنه بانینی زودتر کناربیا
تا باهم خوش بگذرونین🩷
من سپردم بخدا
توام بسپار قشنگ میچینه
عزیزم سقطش نکن گناهه باور کن دور از جون شما خالم دو قلو باردار بود سقط کرد الان کلا مریض و افسردگی گرفته
مبارکه😍
ان شاء الله خدا کمکت میکنه
سلام منم یکی عین تو 🫠اما نگهش داشتم نمیدونم چی میشه خدا خودش کمک کنه بهمون
وای کیمیا حامله ای؟؟؟
مباااارکه
یاخدا مبارکه
مایبیبی بخر فقط، سایز یک چهار بسته، سایز دو پنج شش بسته، بقیه رو چهار پنج بخر
مبارکه
بی بی چک خیلی قرمز دختره 😁😁
منم انقد دلم میخواد جرات ندارم بگم. واقعا شرایطمون بده
من قشنگ درکت میکنم.منم پسرم ۴سال بود ناخواسته حامله شدم خیلی گریه کردم و ناراحت شدم اما الان خوشحالترینم که خدا یه دختر ناز بهم داده.
شما جلوگیریت چی بود؟؟
انشالله خیره
خوشحال باش آرزوی خیلی هاست ها ،،،،،
منم امروزمیشه۴روزعقب انداختم انقد عصبیم به شوهر نگفتم دنبالم چیکارکنم پریود بشم 😞😞😞😞
بخدا گریه نداره خوشحال باش❤️چرا اینقدر استرس داری
خوشحال باش هدیه خداست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.