۱۱ پاسخ

همه مون نگران بچه هامونیم وگرنه خودمون که خیری ندیدیم

منم اولش خیلی نگران شدم چون پسر بزرگم دبیرستانه همسرم خیلی دورتر از خونه سرکاره از استرس خیس عرق شدم ولی الان خودمو جمع کردم باید محکم و قوی باشم بخاطر بچه هام

خدا با ماست
دعا کنین

وای منم بخدا فقط از بچه هام میترسم

مامانا من دارم از استرس و تپش قلب دیوانه میشم

بسپر ب خدا توکلت ب خدا باشه عزیزم

ادم های مهم رو زدن یان

نه مشهد نزدن

کجایی ؟ مگه مشهد هم زده ؟

وااای منم اصلا آشفته ام
داغونم داداشم تهرانه😭

زدن اونجارو؟

سوال های مرتبط