۳ پاسخ

مال من میشینه دست دست میزنه از حالت نشسته به شکم میوفته دو سه روزه بعضی کلمات و مبگه مثل دد. ماما نه اععع اینا هر چی دم دستشه یا میندازه یا میکنه دهنش

آره پسر منم همه چیزو تو دهنش می‌کنه
کارایی که می‌کنه دست میزنه سرسر می‌کنه
چهار دست و پا می‌ره میشینه از وسایل میگیره بلند میشه دد میگه بابا میگه وقتیم عصبانی میشه میزنه تو سرش🤣😐

چهاردست و‌پا میره هرچی رو‌زمین باشه میزاره دهنش همه چیو خوب میزاره دهنش میخوره به جز غذاش.دد بب ده میگه میشینه مبل و میگیره بلند میشه الان دوروزه که سرمون دادم میزنه حرررص میخوره داد میزنه 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نیلای مامان نیلای ۱۳ ماهگی