۱۵ پاسخ

اره ببر

آره هرچه زودتر ببر منم امروز رفتم

آره ببر هر چ زودتر دیذی یهو گیرت‌نیومد دیگ

همین الان سریع ببر هرچه زودتربهتر

آره ببرعزیزم

زودتر ببر تا کم یاب نشده !

زنگ بزن اگه دارن و میزنن برو بچه رو الکی اسیر نکن تو این بارونی

اسنپ حتی پیدا نکردم

دختر منم امروز واکسن یک‌سالگی داشت بهداشت تعطیل شد

آره حتما
چرا نبری نزنی
هر چه سریعتر ببر بزن
تا شرایط بدتر نشده

ارررههه زوووود ببررررر

تب نداره واکسنش ؟ میترسم ببرم یهو اوضاع مث اوندفعه شه مجبور شیم بر یم بیرون از خونه بچه تب اینا نکنه یه وقت..سبکه?

اره ببر بزن تا بدتر نشد

اره ببر حتما

دختر منم یکسالگی داره منم بزنم؟

سوال های مرتبط