۱۳ پاسخ

سرکلاژی؟؟؟

الان دیگه فقط باید استراحت کنی هفته ات بالاس

من تو۱۰روز از ۳۰شدم ۲۳ چون فعالیت داشتم
فقط استراحت باش مطلق

استراحت کن شیاف بزار

سلام عزیزم انومالی چند بود طول سرویکست ؟

الان دیگه تو هفته ما طول سرویکس مهم نیس عزیزم نگران نباش

ما من ۲۶شیاف میزارم دوتا استراحت مطلق

ب دکترت بگو ولی استراحت کن و وقتی دراز میکشی پاهاتو بالاتر قرار بده

احتمالاپساری بذارن واست من سرکلاژم با۲۹از۱۲هفته

فقط استراحت کن توالت فرنگی بزار پله نرو پاهاتو بده دیوار شیاف بزار رابطه هم ممنوع

برو پیش دکترت عزیزم بهت آمپول و شیاف میده باید استراحت مطلق بشی

ن استراحت کن شیاف بزار منم ۱۹هفته ۲۹ بودم شماتاره هفتتم بالاست

شیاف بزار استراحت کن شاید دکترت برات پساری بزاره

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۴ ماهگی
مامان فسقلیا👧🏻👶🏻 مامان فسقلیا👧🏻👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری