مامانا شیرخشک بالای دوسال میدن؟؟؟آزاد؟؟؟

۴ پاسخ

اره میدن من دارم میگیرم بالای دوساله

اره ازاد میدن

بله آزاد میدن

نه آزاد نمیدن، اگه یه بچه اطرافتون هست کد ملیش رو بگیر و از اون طریق بگیر چندتا

سوال های مرتبط

مامان شهاب مامان شهاب ۲ سالگی