وایی نمیدونم چرا درد شکم دارم نکنه زایمان کنم😭😭

۱۵ پاسخ

نگران نباش خواهری منم وقتی رفتم تو 30 هفته درشکم لگن نی نی کم تکون میخورد بعد یک هفته خوب

عزیزم ترسیدی،مایعات بخور نفس عمیق بکش استراحت کن.
قرص هیوسین هم یدونه بخور ضرر نداره

من حالت عادی درد داشتم قرار بود برم سونو با این جنگ و جدال بیمارستان هم ریختن بهم همه ترسیدن منم ترسیدم

استرس گرفتی برای اونه آروم باش گلم
منم اول فهمیدم خیلی ترسیدم گریه میکردم چنددقیقه بعدش شکم درد کمردرد شدیدددد داشتم گفتم یا خدا درد زایمانه الان خودم ک آروم شدم شکم کمرم هم آروم شد خداروشکر

برو ان اس تی بده

ای بابا نهه بش فک نکن استراحت کن

منم درد خفیف زیر شکم دارم و کمر
فک کنم طبیعیه باشه

خودتو سرگرم یک چیزی کن زیاد به این موضوع فکر نکنی
اصلا اخبار نگاه نکن
آروم باش ایشالا هیچ چیزی نیست

منم استرس گرفتم جنگ هم شروع شده،خدا بخیر بگذرونه

وااای من یکسره میرم دستشویی ، بچمم انگار بی قراره همش تکون می خوره

منم استرس گرفتم
همش احساس میکنم جیش دارم

خدا نکنهههههههههه....
آرامشتو حفظ کن نفسای عمیق بکش اب خنک بخور درتز بکش

از استرسه
یکم ریلکس کنه، اب خنک بخور دراز بکش هیچی نیست ایشالا

استرس گرفتی حتما

خدانکنه استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی