۳ پاسخ

دختر منم اینجوری بود عزیزم اصلا نگران نباش مجرای اشکیشوم بسته و اون آب عفونته که میاد
من پماد اریترومایسین براش زدم دو روزه خوب شد

مجرای اشکیش بستس گوشه چشمشو ماساژ بده .‌

چشم بچه منم خوب نمیشد آخر سر قطره سیپروراپ ۳درصد دکتر داد خوب شد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی