دوستان چشمای بچم اب میاد چکار کنم

۲ پاسخ

اگه چشماش اب میزنه گوشه چشمش قی داره برای اینه که مجرای اشکی چشمش بستس پسره منم اینطوریه بردم دکترگفت با اب ولرم و چایی بشورماساژبده گوشه داخلی چشمش اروم به مرور ک بزرگ میشه اینم بازمیشه اگه تا ۱۰ماهگی خوب نشد بیارش میل میزنیم باز میکنیم.انشالله که خوب میشه

پخ میده چشماش

سوال های مرتبط

مامان الیاس مامان الیاس ۱۲ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۷ ماهگی