اگه چشماش اب میزنه گوشه چشمش قی داره برای اینه که مجرای اشکی چشمش بستس پسره منم اینطوریه بردم دکترگفت با اب ولرم و چایی بشورماساژبده گوشه داخلی چشمش اروم به مرور ک بزرگ میشه اینم بازمیشه اگه تا ۱۰ماهگی خوب نشد بیارش میل میزنیم باز میکنیم.انشالله که خوب میشه
پخ میده چشماش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.