بیمارستان هارو نمیزنن
اگه بزنن احتمالا چیزی داخلش احتکار شده بوده یا کار اینطرفه که به مردم بگه رحم نداره اسراییل
شانس بچه های ما چیشد
ان شاالله بسلامتی فارغ بشب نگران نباش، قلبت رو بسپار به خدا
دعا توی این شرایط بزرگترین کاری هست که از دست شما که توی این وضعیت هستید برمیاد
آرامشتون رو حفظ کنید تا نی نی تونم آرامش رو ازتون دربافت کنه
راسته تو رو خدا کجا رو زدن حالم بد شد من چرا صدایی نشنیدم😭
منو بگو از مازندران بلند شدم اومدم کرج
کجای تهرانو زدن؟
نگران نباش عزیزم ب بیمارستاناکاری ندارن بسلامتی زایمان میکنی و بادختر خوشگلت میای خونه❤🐣
شما که تهرانی میترسین ، منم ترس برداشته میگم نکنه یوقت برم بزام بیمارستان هارو بزنن😭😭😭😭😭
میگن بیت رهبری زدن اره دیگه کجارو زدن
عزیزم برو یه شهر ارومتر زایمان کن فک نکنم بیمارستانارو بزنن
باز تو خوبه هفته ات بالاس دردت بگیره میری بیمارستان ما چی بگیم
والا نمیدونم بخدا😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.