۱۲ پاسخ

دقیقا منم تو همین وضعیتم

آخرش یا روشنایی یا مرگ استرس چ به خودت میدی نهات هرچی شد شد کاری ار دستمان برنمیاد

رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه

رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه

رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه

رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه

استرس رو از خودت دور کن خودتو آروم کن
انشاالله چیزی نمیشه

عزیزم ب خودت مسلط باش ب فکر بچت باش فق امن ترین جا خ نه هست برای شما و برای بچت بغل ت اصلا استرس نگیر

اب هویچ اب سیب سوپ دلستر عالیه مایعات زیاد بخور تند و تند اب و چای کمرنگ بخور
قطره شیرافزا مارک گل دارو بخور قرص لاکتاول

الهی بگردم. مسلط باشید به خودتون😔❤️.
من بچه م رو بردم مهد. دم در زدن. باردار هم هستم. اسنپ و تپسی هم نگرفت. همون رو پیاده نیم ساعت برگشتم.
انشالله مردم اسیب نمیبینن💔💔

ما ک شیرخشک میدیم😭

و منم همینطور

سوال های مرتبط