دقیقا منم تو همین وضعیتم
آخرش یا روشنایی یا مرگ استرس چ به خودت میدی نهات هرچی شد شد کاری ار دستمان برنمیاد
رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه
رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه
رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه
رازیانه بریز تو چایی و شیر برنج بخور عالیه
استرس رو از خودت دور کن خودتو آروم کن
انشاالله چیزی نمیشه
عزیزم ب خودت مسلط باش ب فکر بچت باش فق امن ترین جا خ نه هست برای شما و برای بچت بغل ت اصلا استرس نگیر
اب هویچ اب سیب سوپ دلستر عالیه مایعات زیاد بخور تند و تند اب و چای کمرنگ بخور
قطره شیرافزا مارک گل دارو بخور قرص لاکتاول
الهی بگردم. مسلط باشید به خودتون😔❤️.
من بچه م رو بردم مهد. دم در زدن. باردار هم هستم. اسنپ و تپسی هم نگرفت. همون رو پیاده نیم ساعت برگشتم.
انشالله مردم اسیب نمیبینن💔💔
ما ک شیرخشک میدیم😭
و منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.