دروغ چرا منم بچم شیرخشکیه رفتم ۱۰تا با شماره ملی خودش و ۴تا با شماره ملی بچه داداشم گرفتم براش ۳تاهم از قبل داشت ولی برای خونم هیچ ماده غذایی نگرفتم فقط میترسم شیرخشک پیدا نشه ترسم همینه
شیرخشک ک رو جعبه نوشته تا۴هفته میتونی استفاده کنی اگ چن تا بگیری خب دیگ خراب میشن
همه چی کم میشه منم پی دی اف میدم ب بچم کلا نیست باید زودتر ب دکترش بگم تا بگه چی جایگزین کنم
هرچی گیرت امد بگیر ۸تا داروخونه رفتم شیر ای آر نداشتن
همیشه ترس نبودن ظیر خشک برا بچمو داشتم
الان دیگ دیره کمیاب شد
من سه تا پوشک سایز یک دارم یکی چهل تایی دوتا بیست و دوتایی به قیمت خوب میدم اگه کسی خاست تهران کرج ملارد فردیس اگه کسی خواست بیاد خصوصی شوهرم سایز اشتباه خریده به وزن نگاه کرده ولی به بچم نمیخوره کوچیکه
گیر نمیاد شوهر من از صبح داره می گرده
آزاد داره میخره
منم یه دونه دارم نان کامفورت تو شهرمونم پیدا نمیشه موندم چکار کنیم یه چی دیگه بگیریم که اذیت نشه چی خوبه
من هفته پیش دوتا گرفتم الانم ب شوهرم گفتم دوتا بگیر پوشاک هم گرفتم
جایی که ما هستیم اصلا اتفاق خاصی نیفتاده ولی مامانمرفت نون بخره میگه داروخانه ها مثل نانوایی صف واستادن
برو بیرون ببین چخبره هیچی گیر نمیاد
نمیدونم
منم یدونه دارم و پیدا نمیشه تو شهرمون🚶♂️🙂🤧🤧
کمیاب شده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.