خانومها کسی می دونه برا زایمان طبیعی از قبل باید بریم بیمارستان پرونده تشکیل بدیم؟
چرا پیامای گهواره واسم بالا نمیاد
دختره
دختره بنظرم
دختره؟ 😍
سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨👩👧👦👈H178266@
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.