دوباره زدن😭.

۹ پاسخ

دعا کنید سوره فتح بخونید

خب معلومه که باز میزنن،تازه چند ساعته جنگ شروع شده
بمونید خونه و بیرون نرید
غیر ممکنه ولی سعی کنید آروم باشید به خاطر بچه ها...

دعاکنیم فقط..توکل بخدا.من که خیلی افتضاح استرسیم ازصبح ازاسترس پاشدم خونه روجاروبرقی کشیدم.لباس پهن کردم.داخل دلم پرازاسترسه.محمدسرماخورده بیحاله .

کجارو زدن از کرج

تا چند روز فعلا اوضاع همینه

خبر بدین از خودتون؟

مامانای تهرانی چطورین؟؟؟

دیشب هم بوشهر زدن

کجا رو زدن باز

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۶ سالگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته دوم بارداری
مامان هاکان🩵دِلوان🩷 مامان هاکان🩵دِلوان🩷 ۶ سالگی