دعا کنید سوره فتح بخونید
خب معلومه که باز میزنن،تازه چند ساعته جنگ شروع شده
بمونید خونه و بیرون نرید
غیر ممکنه ولی سعی کنید آروم باشید به خاطر بچه ها...
دعاکنیم فقط..توکل بخدا.من که خیلی افتضاح استرسیم ازصبح ازاسترس پاشدم خونه روجاروبرقی کشیدم.لباس پهن کردم.داخل دلم پرازاسترسه.محمدسرماخورده بیحاله .
کجارو زدن از کرج
تا چند روز فعلا اوضاع همینه
خبر بدین از خودتون؟
مامانای تهرانی چطورین؟؟؟
دیشب هم بوشهر زدن
کجا رو زدن باز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.