اهوازیا حالتون خوبه ؟؟؟امروز چندجا رو زدن

۹ پاسخ

امروز چند جا رو باهم زدن صدا افتضاح بود منم از ترسم اسهال شدم

ابادانم زدن ابادان و خرمشهر غروب زدن

خوبیم
پیش ما بیشتر صدا اومد
شما خوبید ؟

خوب خوب خوب 😵😵 صدای جنگنده و انفجار و موج 😂بخدا عدات کردم من یکی روزهای اول باهر صدا ازجام میپرم الان فقط صدای تی وی رو بلند میکنم چیزی حس نکنم

خانومایک سوال بی ربط عیدپاک امریکاکی هس

سلام من تاپیک زدم ساعت ۹ شب هی صدا جنگنده میاد فکر کردم توهم زدم

خوبیم 🥺اما تو باور نکن 💔

واای خداتاکی ادامه داره جنگ خدایا

سلام عزیزم امشب پیله شده به اهواز الان فرودگاه زدن نزدیک میدون قدیر و میگم دورور فروشگاه اتکا

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز ۶ سالگی
مامان فراز مامان فراز ۵ سالگی