حالتون خوبه؟
خدایا
تب سرما خوردگی

۴ پاسخ

ای کاش به جای این همه دوربین ی اژیر خطر هم داشتیم 💔

عزیزم آمریکا و اسرائیل به دستور مردم ایران نیومدن که بخوان به دستور مردم برن

تهرانو خیلی میزنه

نه عزیزم صداهای وحشتناک میادو گفتن چندتا جنگنده به البرزوتهران حمله کردن واز آسمان تهران گذر کردن

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۵ سالگی
مامان لوبیا کوچولو✨🧿 مامان لوبیا کوچولو✨🧿 ۵ سالگی