بهش میگند پولیپ بینی
دختر منم اینطور بود بردمش فوق تخصص ریه کودکان 6 ماه تحت درمان بود
لوزه داره.پسر منم داره دکتر گفت بخاطر الرژی یوقتایی لوزش بزرگ میشه. سرم شستشو روزی دو سه بار براش بزن
قرص ایروکاست هم من به پسرم تا یک ماه دادم خوب شد
پسر من موقع سرماخوردگی اونجوری میشه دکترش بهش اسپری بینی مومتازون میده
سلام
یک عکس گرفتی شاید لوزه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.