۱۲ پاسخ

این تمام چیزایی که نوشتم الان رفتم بخرم گفتم شاید بدردتون بخوره جنگ قرارهدجنگ منطقه ای باش پس احتمالا خیلی طولانی باشهد.......
دوتا شربت چرک خشک کن از رو نسخه
دوتا شربت ایبوپروفن کودک ...
یه دونه شربت اندانسترون کودک ...
یه دونه شربت سیتریزین ...
یه دونه شربت دیفین هیدرامین ....
پودر پیدرولاکس برای یبوست ...
دوتابسته ساشه زیموسیل برای خلط هست....
یه بسته شیاف استامینفن کودکان 125
یه بسته بسته ساشه سابولار برای اسهال


دوتا ورق کدویین ساده دوتا ورق کدویین
مفنامیک اسید دو ورق
کلت استاپ دوورق

برمی‌دارید که چکار کنید؟ یعنی اگر زدن نزدیکتون کجا میتونید برید؟ خدا خودش رحم کنه

و منی ک اصلا تو این شرایط نمیتونم هیچ کاری کنم همسرمم کلا بیخیال میگه نترس هیچی نمیشه و میره سرکار

اگه بیماری خاصی داری داروهاشو بردار باند،بتادین،مسکن،برای بچت هردارویی میتونی بردار

شیافت استامینوفن و کوریزان کودکان و برای اسهال هم من تو بطری اب گذاشتم یخ بزنه پودر کیدی لاکت که یخچالیه بزارم توش تو شرایط اضطراری

استامینوفن،سیتریزین،سرماخوردگی،گاز و باند استریل،چسب،قیچی کوچیک،پماد سوختگی،اسپری بینی،بروفن

شربت سرماخوردگی مثل پدی کاف

استامینوفن برای خودمون و بچه هامون وچندتا شربت سرماخوردگی شیاف دیکلوفناک

دارو برا اسهال شیاف استامینوفن و دیکلوفناک سرماخوردگی

من هرچی خونه دارم برمیدارم و ی چندتا دارو برا ایلیا بروفن و استامینوفن. و مونته لوکاست و اسپری سالبوتامول اضافه

من یه بسته شیاف دیکلوفناک کودک و بزرگسال گرفتم، یه بسته کلد استاپ

من شیاف و استامینوفن برداشتم فقط

سوال های مرتبط